۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

طبع و مضرات مصرف سیب


مضرات سیب : مصرف بیش از حد و مداوم دانه ی سیب می تواند به طور بلقوه کشند باشد. در واقع اگر این دانه ها به مقدار زیاد و به صورت روزانه مصرف شوند شاید در طول مدت زیاد سم در بدن جمع شود و بتواند به حد کشنده ای رسیده و باعث مرگ شود.


طبع و مضرات مصرف سیب


مضرات سیب

همانطور که قبلا گفته شد سعی کنید همیشه سیب را با پوست بخورید زیرا مقدر زیادی پکتین در پوست سیب وجود دارد سیب هایی که در بازارهای داخل ایران یا آمریکا و کانادا بفروش می رسد روی آن دارای یک لایه چربی برای حفاظت آن می باشد بنابراین حتما این سیب ها را بدقت بشوئید آنهائیکه دریا معده ضعیف هستند باید سیب را بسیار نازک پوست بگیرند که پکتین ها و ویتامین های آن از بین نرود .


مصرف سیب هیچ عوارض جانبی جدی ندارد. مضرات سیب در صورت مصرف غیر اصولی و غیر معمول ایجاد می شود. دانه ی سیب دارای سیانید می باشد که یک سم قوی و کشنده است. مصرف بیش از حد و مداوم دانه ی سیب می تواند به طور بلقوه کشند باشد. در واقع اگر این دانه ها به مقدار زیاد و به صورت روزانه مصرف شوند شاید در طول مدت زیاد سم در بدن جمع شود و بتواند به حد کشنده ای رسیده و باعث مرگ شود.

خوردن سیب بدون مسواک زدن دردسر آفرین است. دانشمندان می گویند سیب تا نسبت زیادی اسیدی است. خوردن مداوم این میوه می تواند تا ۴ برابر مخرب تر از نوشیدنی های گاز دار به دندان ها آسیب برساند. درواقع خوردن هر روزه ی سیب باعث خرابی دندان شده و باید برای جلوگیری از این ضرر سیب بعد از مصرف دندان هایتان را مسواک بزنید تا رد اسید این میوه از دندان ها پاک شود.


طبع سیب

طبع سیب گرم و تر است

۱۲ مرداد ۹۷ ، ۲۱:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا حسینی

لاغری سریع با رژیم سیب


سیب برای لاغری : مشهورترین رژیم سیب ، رژیم ۳ عدد سیب در هر روز تامی فلین میباشد. در این رژیم سیب شما باید حدود ۱۵ دقیقه قبل از هر وعده غذایی یک عدد سیب بخورید و حداقل این کار را در سه وعده انجام دهید.

لاغری سریع با رژیم سیب


رژیم سیب یکی از انواع رژیم است که در بسیاری افراد پاسخ عالی داده است. ولی خب انتخاب این رژیم به عهده خود شماست. در این قسمت درباره این رژیم اطلاعات کافی را کسب کنید و سپس تصمیم بگیرید که ایا می خواهید این رژیم را بگیرید یا خیر ؟


رژیم سیب چیست ؟ رژیم سیب برای لاغری

مشهورترین رژیم سیب ، رژیم ۳ عدد سیب در هر روز تامی فلین میباشد. در این رژیم سیب شما باید حدود ۱۵ دقیقه قبل از هر وعده غذایی یک عدد سیب بخورید و حداقل این کار را در سه وعده انجام دهید. اما مطمئنا” خوردن سیب قبل از هر وعده به تنهایی برای کاهش وزن کافی نیست وغذایی که در هر وعده مصرف می کنید نیز اهمیت زیادی دارد.

 اگر ۱۵ دقیقه قبل از یک وعده غذایی سیب بخورید اما درآن وعده مرغ و سیب زمینی سرخ کرده بخورید فایده زیادی ندارد . این رژیم به شما توصیه می کند که در هر روز حداقل ۴ تا ۵ وعده غذایی داشته باشید و در هروعده حتما” پروتئین خالص مصرف کنید و علاوه بر سه وعده سیب ۶ وعده هم میوه و سبزیجات دیگر بخورید.در کل ، میوه ها ، لبنیات کم چرب ، سبزیجات وگوشتها از غذاهای توصیه شده در این رژیم هستند.

توجه : هیچ نوع رژیم لاغری را بدون مشورت با پزشک و یا مشاور تغذیه استفاده نکنید.


رژیم سیب رژیم 5 روزه سیب و کاهش 4 کیلوگرم

این رژیم یک رژیم دیگر سیب است که باید 5 روز باشد . مدت این رژیم 5 روز است دنبال کردن این رژیم بسیار ساده بوده و بدن شما سم زدایی نیز می شود و متابولیسمتان بالا می رود این رژیم کم کالری بوده و از 1000-1200 کالری بیشتر نمی شود که کالری در نظر گرفته شده از مواد طبیعی تهیه می شود این رژیم لاغری سالم بوده و از کربوهیدرات پیچیده در آن استفاده شده است طی این رژیم چربی به بدن شما نمی رسد و قادر هستید بیش از 4 کیلو وزن کم کنید.


بیشتر بدانید برنامه رژیم لاغری با مرکبات را بخوانید

روز اول با سیب شروع می شود این میوه در بیشتر رژیم ها وجود دارید زیرا از سالم ترین و با ارزش ترین میوه های موجود است سیب سرشار از مینرال و ویتامین بوده و برای سیستم عصبی بسیار مفید می باشد مشکلات گوارشی و هضم شما را بهبود می بخشد و وزنتان کنترل می شود. در طی رژیم نوشیدن 2 لیتر آب ضروری است سایر مواد غذایی ذکر شده در رژیم باید کم چرب باشن.


روز اول رژیم سیب

هر 3 وعده سیب خورده شود حدود 1.5 کیلو سیب


روز دوم رژیم سیب

صبحانه : سیب
نهار: 1 سیب , 1 بشقاب سالاد سبز با لیموترش و 2 برش نازک پنیر کم چرب
شام: سیب


روز سوم رژیم سیب

ص: 1 سیب , 1 برش نان تست سبوس دار , 1 عدد سفیده تخم مرغ
ن:1 سیب , سالاد سبز , 2 هویج و نصف 1 پیاز
ش: سیب


روز 4 رژیم سیب

ص: 1 سیب , 1 تخم مرغ آبپز و 1 برش نان تست سبوس دار
ن: 1 سیب , سالاد سبزیجات پخته به جز سیب زمینی , 200 گرم ماهی با لیموترش یا تن ماهی بدون روغن
ش: 1 سیب , 1 لیوان شیر کم چرب و 30 گرم غلات صبحانه


روز 5 رژیم سیب

ص: 1 سیب , 1 تخم مرغ آبپز و 1 نان تست سبوس دار
ن: 1 سیب و سبزیجات خام و 200 گرم سینه مرغ آبپز
ش: سیب

تا پایان روز 5 خودتان را وزن نکنید.

امیدواریم از اطلاعاتی که در این بخش از اسان طب درباره لاغری و رژیم سیب تقدیمتان کردیم بهره کافی را برده باشید. لاغری با کم خوردن و ورزش اتفاق می افتد .

سیب از میوه هایی است که برای سلامتی بسیار فایده دارد و همچنین لاغر کننده است. گاز زدن سیب در سفیدی دندان ها تاثیر بسیاری دارد.

خوردن روزانه یک سیب شما را از بسیاری از بیماری ها دور میکند و این مساله بسیار مهمی است که باید به ان توجه شود.


منبع: آسان طب

۱۲ مرداد ۹۷ ، ۲۱:۱۹ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا حسینی