دانلود کامل ترین و ارزان ترین و باکیفیت ترین خلاصه کتاب نوروسایکولوژی معظمی نسخه پی دی اف 52 صفحه تایپ شده با کیفیت بالا زبان فارسی
خلاصه کتاب نوروسایکولوژی معظمی

قسمتی از فایل:

دستگاه عصبی

غده های داخلی به منزله یک سیستم ارتباطی:

موجود زنده برای تداوم هر چه طولانی تر حیات خود باید در حالت نسبتاٌ ثابت و پایداری ، موسوم به هومیوستاسیس ، قرار داشته باشد .به عبارت دیگر ترکیب موجود زنده نباید دچار تغییرات شدید و ناگهانی گردد . از جمله عواملی که می توانند سبب بر هم زدن حالت ثابت و پایدار موجود زنده شوند تغییرات دما ، کاهش یا نبودن مواد غذایی ، وجود زاید و تغییر تراکم مواد شیمیایی  زندگی هستند موجود زنده به طرق گوناگون سعی در مقابله با این عوامل و حفظ هومیوستاسیس دارد .

موجودات تک سلولی به تنهایی توانایی انجام تمام فعالیتهای حیاتی و از جمله حفظ حالت پایدار خود را دارند . این جانداران می توانند نسبت به تغییرات واکنش لازم را انجام دهند . در موجودات پرسلولی ، انبوهی از سلولها گرد هم آمده و بطور یکپارچه و هماهنگ به حیات خود ادامه می دهنتد . در ایتن موجودات بین سلول هایی که همگی در یک محدوده مشخص تجمع یافته اند تقسیم کار صورت می گیرد ، هر گروهی وظیفه ای خاص را عهدهدار می شود و صرفاٌ در انجام آن کار تخصص می یابد .

دانلود خلاصه کتاب نوروسایکولوژی داود معظمی
دانلود خلاصه کتاب نوروسایکولوژی

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره  یوری  فیشر” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

کتاب نوروسایکولوژی معظمی